mandag 10. august 2009

Tea-time









Hadde min søte venninne Tine til lunsj i dag, da jeg hadde huset for meg selv. Synes jeg måtte forevige det koselige bordet! Jeg kunne stolt by på sjokolade-croissanter, hjemmelagde blåbærmuffins og scones.. Stas å leke kafe/ eksklusiv hotellfrokost hjemme på kjøkkenet til mor!
Må anbefale Pukka te.. Utrolig god, fåes i mange spennende smakskombinasjoner(relax og pleasure er mine favoritter) for oss te-elskere.
Today I had my cute friend Tine over for lunch, as I was alone at home. I felt a little proud of the table and the food I made, so I had to take some pictures.. Chocolate-croissants, homemade blueberry cupcakes and scones.. Yum!

1 kommentar:

  1. se der, ja. Du ble inspirert av blåbærmuffinsene :) Koselig!
    Så veldig digg ut med ordentlig tea-party!!

    SvarSlett