torsdag 6. august 2009

Pudderpike

Resultatet av gårdagens shopping med lillesøster. Topp fra Vero Moda, jeansjakke fra Cubus, hårbøyle og uniformsjakke fra H&M
Er dette jeg har på meg for øyeblikket. Synes pudderrosa kan være ganske fint i moderate mengder, ihvertfall med noe litt røffere tilbehør. Jeg forstår nå hvorfor Vero Moda valgte å kalle dette en topp fremfor kjole- litt kort og gjennomsiktig ved nærmere ettersyn. Tror jeg får slenge på meg en tights før jeg beveger meg ut døren. Jeg vil ha sol!


5 kommentarer:

  1. Den jakken der er så stilig! Heldige deg! :D Jeg liker også pudderrosa sammesatt med litt røffere ting. Evt bare kjøre heeelt sukkersøtt. ;o)

    Ha en finfin dag!

    SvarSlett
  2. Ah, vilken fin blogg du har :))
    Kram på dej..

    SvarSlett
  3. oo, i love the uniform jacket.
    i want it, too.

    xo, yc.

    SvarSlett
  4. Åh, visste ikke at den jakken har kommet ut i butikkene allerede *vilha*. Kjøpte du fra H&M i Oslo omegn?

    SvarSlett
  5. på hvilken h&m kjøpte du den uniformsjakka? :)

    SvarSlett