mandag 24. august 2009

Love is the drug


Jumpsuit og jakke fra BikBok, sandaler fra Skoringen
I dag har jeg vært hos tannlegen, og jeg hadde faktisk så mange hull at jeg må tilbake i morgen tidlig også. Urettferdig med tanke på min ivrige tannpussing og relativt bra avhold fra brus og godteri tenker man gjerne, men neida, det skyldes svak emalje og porøse tenner fra naturens side. Hurra. Så å unngå å drikke brus er visst-for å sitere tannlegen- "det minste du bør gjøre". Siden det ikke er særlig flere tiltak å sette inn fra min side, er min tannhelse altså bra fucked.

Nok om det. Begynte såvidt å pakke til Paris i kveld. Det er spesielt på et punkt jeg virkelig sliter. Mer enn jeg trodde jeg kom til å gjøre faktisk. Og det gjelder utvelgelsen av sko, ettersom jeg faktisk har en god del. Jeg har kuttet ned og ned. Men jeg kan ikke ta med bare enten ankelstøvlettene med hæler eller de uten. Trenger jo begge. Men jeg har to par uten hæl. Problem nr 1. Trenger jo de lange, flate støvlettene uten hæl, og minst ett par med hæl. Har tre par sorte støvletter med hæl. Problem nr 2. Også må jeg ha noen litt mer brukervennlige dagligdagse støvletter- både brune og sorte. Også pumpsene da. Hvilke farger skal jeg ta? Hvor mange par? Og sandaler? Er jo fortsatt litt varmt i Frankrike. Og hva med vanlige sko? Jeg har altfor mange ballerinaer og seilersko. Og jeg eeelsker mine hvite tøysko. Mine flere par med hvite tøysko. HVA SKAL JEG GJØRE? Jeg trenger ihvertfall ett par av hver type sko, og tilogmed det blir alt for mange. Tenk på det jeg kommer til å kjøpe der borte i tillegg, må sikkert sende ting med posten før jeg skal hjem igjen. Dette er ikke gøy. Hjelp..?

2 kommentarer: