søndag 9. august 2009

Lost weekend


Skikkelig festival-chic!

Timbuktu iført sydvest til ære for Bergen og regnet!

Da var en helg med konserter (Jeg var helt ærlig bare på et par stykker), drikke og dårlig vær over. Siden jeg bor innen en radius på ca 5 km fra festivalen, så campet jeg faktisk hjemme i sengen min, med mamma som sjåfør. Luksuriøst! Det var med andre ord ikke snakk om varme sommernetter tilrettelagt for meg i telt. Har en relativt grei frykt for det primitive, spesielt kombinert med kulde! Takket være vår nærhet til kysten og dets følgende fjelltopper, som dermed gjør oss ekstra utsatt for nedbør, ble det ikke akkurat den ultimate solfylte festivalopplevelsen. At Lost Weekend ikke arrangeres før i august innbyr jo heller ikke til lyse kvelder. Men gøy har vi hatt det!
Har dere tatt del av festival-livet i sommer?

3 kommentarer:

  1. Åh heldig som har vært på festival! Neste år må jeg tar meg en tur og oppleve festivalivet!:)

    Barry M neglelakkene kjøpte jeg på boots i England. Det eneste stedet jeg vet du kan få tak i det i norge er på nett; coverbrands.no.

    SvarSlett
  2. Fun pictures!! You look really happy and pretty in the first photo! xxooxxo

    SvarSlett
  3. ooo, i love the third photo. amazing festival fever. :)

    Xo, YC.

    SvarSlett