fredag 7. august 2009

La vie d'artiste



Elsker den tidløse hvite skjorten som kan brukes til så mangt! Hatt photoshoot på rommet med
en av pappa sine gamle skjorter(som i lengre tid heldigvis har tilhørt meg). En løs og ledig hvit skjorte over stramme jeans sammen med en stor, baggy veske kan være dritstilig. Noe maskulint blandet med det feminine er en uslåelig kombinasjon!
"Jeg går med de klærne jeg gjør, for å spare meg selv for problemet med å beslutte hva jeg skal ha på meg"
-Katharine Hepburn

9 kommentarer:

  1. Så stilig! Jeg har også fått en av pappa sine gamle skjorter! Den er så stilig å kombinere med det meste=)

    SvarSlett
  2. I love the tights and the biker shorts! You look so amazing in the pink dress below! xoxoxox

    SvarSlett
  3. den hvite skjorten er classic og fab!! et tidløst plagg alle burde ha i garderoben

    SvarSlett
  4. Dødskult med skjorte sånn :) Fien bilder var det og :)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig, hvite skjorter er en klassiker:)

    SvarSlett
  6. Kjempefine blonde tights!
    Og jeg er helt enig, elsker den hvite skjorten:)

    SvarSlett
  7. Ja, det er virkelig en av plaggene som alltid ser bra ut!!

    SvarSlett