mandag 17. august 2009

Fashion- frappuccino

Dsquared2 sin høstvisning var tydelig inspirert av amerikanske kjendiser med laidback- holdning og kjærlighet for Starbucks.
Sammen med korte shorts, flip-flops, skjerf og solbriller, har Olsen- tvillingene nærmest gjort de berømte kaffe- begrene til et av sine kjennetegn.

Den canadiske design-duoen legger ikke skjul på at de også har hatt Britney i tankene.


Jeg vil forøvrig drikke kaffe med Elin Kling...



Her prøver jeg å leke kjendis med Starbucks-begeret mitt. Lurer på om de noensinne kommer til å etablere seg i Norge. Noen som vet noe om det? Foreløpig bruker jeg mitt eget beger til hjemmelaget iskaffe og milkshake. Hvordan Starbucks lager den nydelige Chocolate og Dark Mocha frappuccinoen sin, vet jeg nemlig ikke. Men i Paris har de Starbucks! Det blir et gledelig gjensyn.

I kind of like the laidback-attitude and huge paper coffee-cups sneaking into fashion. In this last photo Im going for a celebrity look-alike, haha! Since we're not blessed with having Starbucks in Norway, I like using my own cup for homemade iced-coffee and milkshakes. Luckily they have Starbucks in Paris..





6 kommentarer:

  1. thank you for your lovely comment :)

    SvarSlett
  2. Smakte starbucks frappuccino for første gang i Køben, og herregud, nam!

    SvarSlett
  3. i think a cup of starbucks makes everything sooo effortless :) love the olsens!!

    iyam
    www.styleandbeyond.blogspot.com

    SvarSlett
  4. aldri smakt den saken der. liker ikke kaffe da, så.. heh

    SvarSlett
  5. Skulle ønske de hadde starbucks i Norge, det hadde solgt så sinnsykt bra!

    SvarSlett
  6. Skulle ønske de hadde starbucks i Norge, det hadde solgt så sinnsykt bra!

    SvarSlett