onsdag 15. juli 2009

Sommertid er bloggtid


Jeg er tilbake. For de av dere som finner det interessant hvorfor jeg plutselig poster et nytt innlegg etter 10 mnd, er det forøvrig egentlig kun en eneste grunn: jeg har sluttet på esso. Fant ut at jeg holdt på å få sammenbrudd og ikke under noen omstendigheter hadde holdt ut der resten av sommeren. Jeg tok tak i problemet.

Sammen med den røde uniformen og hamburgerstanken hver dag forsvant nemlig gleden ved å blogge om livets bedre sider. Nå er den på plass igjen!

Jeg har så absolutt fått noe ut av dette uplanlagte friåret mitt(spart penger, reist litt, tatt lappen og fått meg bil) men det føles allikevel fantastisk å være ferdig med denne lille epoken av livet. Nå er jeg blakk som en kirkerotte, men hva gjør vel det når jeg har fri og skal nyte sommeren til det fulle? Altså frem til jeg skal dra til Paris for å gå på skole i slutten av august, og derfra nyte livet enda mer!
På bildet holder jeg da en baconpølse som skulle kastes ved stengetid. Om den istedefor endte opp i magen min er heller uvisst.


2 kommentarer: