tirsdag 12. august 2008

Saturday night



Buksedress fra Bershka, pumps fra skoringen, ny veske fra bianco
Skulle bare hatt store krøller i håret og en røyk i munnviken på bildet, så hadde åttitalls- feelingen vært komplett. Jeg har store øreringer, men det var det visst ikke så lett å legge merke til. På tide jeg inntok bergen by med min trofaste sorte skinnjakke på nattestid. Må ellers meddele dere at det beste jeg drikker for tiden er hvitvinen La Salle. Smaker nesten brus. Meget god, meget rimelig!
Anyway, høsten står for døren folkens. Jeg er ikke fornøyd.

5 kommentarer:

  1. så fin du var! jeg vil ha høst jeg. samtidig ikke

    SvarSlett
  2. kiss kiss bang bang13. august 2008 kl. 01:48

    You look great my friend ;)

    SvarSlett
  3. Digget antrekket. vet ikke om buksedress er noe jeg kunne gått med, men du kledde det :)

    SvarSlett
  4. Kjempefin buksedress - den kledde du virkelig:)

    SvarSlett
  5. Thanks for your sweet compliment, Kristiane! You are a blonde beauty too! And I love this outfit :)

    xoxox,
    CC

    SvarSlett