onsdag 6. august 2008

Mamma Mia


Shorts: pappa sine gamle oppklippete jeans, blazer: Cubus, sandaler: Wedins, veske: Morris

Nå har jeg nettopp vært på kino og endelig fått sett Mamma mia! Den skal jeg kjøpe med en gang den kommer på dvd, herlige saker! Jeg hadde fullstendig ABBA dilla da jeg var liten, så jeg har alle samle-albumene deres. Jeg skal jaggu finne dem frem igjen! Her er altså dagens antrekk. Deilig å kaste av seg esso- uniformen (ja, stakkars meg har to jobber!) som naturligvis får meg til å føle meg relativt lite feminin, og inn i ordentlige klær. Ikke særlig fashionable å jobbe på bensinstasjon, eller hva? Noen som har verre arbeidsantrekk enn meg? Nå venter jeg på Susanne som skal ligge over, snille mamma har bestilt pizza til oss..:)


10 kommentarer:

  1. kjempefint antrekk, jeg vil og se mamma mia alle sier den er så bra

    SvarSlett
  2. i går var jeg og å så mamma mia:)trodde ikke jeg kom til å like den da det var en slags musikal, men jeg ble positivt overrasket:) likte antrekket ditt forresten. å ja, når vi snakker om verste jobb antrekk. tror ikke uniformen din slår hatten på bon apetite! haha.. eller hva?:)

    -Tine<3

    SvarSlett
  3. Har sett MammaMia to ganger på kino og lastet ned alle soundtrackene. Så nå går jeg rundt å synger for harde livet.

    Du var forresten veldig pen, og misunner skosamlingen din til de grader!

    SvarSlett
  4. Har sett MammaMia to ganger på kino og lastet ned alle soundtrackene. Så nå går jeg rundt å synger for harde livet.

    Du var forresten veldig pen, og misunner skosamlingen din til de grader!

    SvarSlett
  5. takker og bukker frøkener! jeg går fremdeles rundt i mamma mia- feber;)

    og Tine- nei, absolutt ingenting slår hatten på bon apetit, hehe

    SvarSlett
  6. Liker bloggen din!
    Du skriver om de tingene jeg liker å lese om; kjempe! :D

    SvarSlett
  7. Sååå fine sandaler :)
    Mamma Mia må jeg få sett snart også!

    SvarSlett