søndag 24. august 2008

Helg med pojkarna


Har gått til anskaffelse av nytt digitalkamera som jeg til min forferdelse ikke klarer å finne ut hvordan selvutløseren funker på. Nivået på mine tekniske ferdigheter er skremmende lavt. Utrolig at jeg i det hele tatt klarer å poste innlegg i denne bloggen (som ifølge min stesøster skjer altfor sjelden, hvilket fører til et minimalt antall lesere. Er det forklaringen?)
Foruten av at jeg har jobbet har jeg vært en skikkelig unge i helgen og vært alene med pappa og brødrene mine. Vært litt i båten og vært ute og spist. Har forøvrig spist meg hinsides hele helgen. Godtegriser.
What did you do?

4 kommentarer:

  1. Lord for en digg stil du har.. Og lord, så pen du er..!

    SvarSlett
  2. fin du er :) jeg er heller ikke særlig teknisk

    SvarSlett