tirsdag 5. august 2008

Heaven on earth

Landstedet vårt i Sogn


Rommet mitt på hytten hvor jeg virkelig stenger alle bekymringer ute:)
Da er jeg hjemme igjen og tilbake i hverdagsmodus. Har akkurat fått meg sånn sak som teller antall sidevisninger, så nå blir det interessant å finne ut om jeg faktisk har noen besøkende her innpå. Dere må kommentere folkens! :)
Har vært nesten en uke på hytten og bare slappet av med nydelig vær. Det er så deilig å koble ut det daglige og erstatte det med sjøluft, måkeskrik, litt kvalitetstid med familien, masse god sommermat og stearinlys og kos med katten om kvelden. Ettersom jeg liker veldig godt å lage mat bakte jeg noe nytt omtrent hver dag, til stor glede for resten av familien. Jeg begynner senere på jobb i dag, så tenker jeg skal en tur opp på kjøkkenet og hive sammen to gode brød. Ingenting er som nybakt brød med brunost! eller bringebærsyltetøy. Nam!

3 kommentarer:

  1. aah.. hytten på notøy:) savner virkelig det stedet. kan trygt kalle det heaven on earth ja!
    ellers en utrolig bra gjennomført blogg! ble virkelig inspirert og ingen tvil om kem som skal få være me meg på shopping når fødsel er vel overstått, å jeg har fått kroppen min tebake:) gleder meg!

    -Tine<3

    SvarSlett
  2. savner de fine sommerdagene allerede....
    Siden din er blitt mye bedre, titter innom hver dag :)

    SvarSlett