lørdag 26. juli 2008

voodoo child

Shorts, topp og belte fra H&M, sandaler fra Vagabond, solbriller fra Accessorize og gammel skinnveske fra loppemarked!

Slik gikk jeg kledd i dag, på sannsynligvis den verste lørdagen i Skoringen sin omsetnings- historie. Siden solen har kommet frem glimtet folk tydelig med sitt fravær. Jeg sto og råtnet bak kassen i en butikk uten aircondition. Klokken er herved ti om kvelden, det er lørdag og jeg er hjemme. Skal ha filmkveld med mamma. Og jeg liker det. Vi har nettopp spist nydelig middag og jeg er så mett at jeg har problemer med å holde balansen på stolen her. Det er to uker siden jeg sist såvidt rørte flasken, og jeg savner det helt ærlig ikke. Jeg kan støtt og stadig være en ekte kjerring (eller bare nerd om du vil det) ettersom jeg oftere og oftere foretrekker matlaging og koslige hjemmekvelder med venninner eller en bok fremfor å gå på byn. Men det endrer seg vel når jeg blir gammel nok til å henge på andre steder enn 18 års plassene. La oss håpe at partyjenten i meg kan reddes med tiden. Det er alltids godt med en pause. Eller hva sier dere?

11 kommentarer:

  1. Gud, den væsken var fin! Fint antrekk også!

    SvarSlett
  2. Looking good babe;) Ja du er nerd, men vi liker det! Stå på liker hva jeg ser. Kos til deg fra meg...

    SvarSlett
  3. kjempefint antrekk, linekr deg! nice blogg

    SvarSlett
  4. Fint antrekk da!:D I like!

    SvarSlett
  5. svarer her jeg :) først og fremst skrive om det som intresserer deg, på en måte som kan engasjere andre. poste bilder (ser du er flink til det) og kommentere hos andre så de oppdager bloggen din :) den er kjempefin, så show it off!

    SvarSlett
  6. Kjempefit antrekk, det kledde du virkelig:)

    SvarSlett
  7. Nytt innlegg snart? Jeg venter spent mens jeg gleder meg :D

    SvarSlett