torsdag 10. juli 2008

Gårsdagens antrekk

Shorts og armbånd fra H&M, singlet fra Topshop, sko fra Vagabond ( toppet med knallrosa neglelakk, grr) og veske fra Vero Moda
Fikk aldri tid til å legge dette ut i går, så her kommer det. Ble tatt etter jeg kom hjem fra jobb, og jeg er fullstendig klar over at jeg ser ut som en liten grisunge på bildet til venstre. Men la gå. Nå stikker jeg altså avgårde igjen, og i dag holder vi nattåpent;) Jeg lever for at vi får peppes pizza servert på bakrommet. Jeg skal stikke og se om jeg finner meg noen gode tilbud i andre butikker selv i lunsjpausen;) ellers er det blitt masse nytt i garderoben i det siste, skal poste hvis jeg klarer å skrape det sammen og faktisk gidde å ta bilde av alt;)
ciao!

1 kommentar:

  1. Wow! Pleier egentlig ikke å kommentere andre sitt utseende (det blir ofte falsk og litt slibrig), men du var veldig pen. Og enkelt, fint outfit!!! Søt blogg!

    SvarSlett