mandag 21. juli 2008

Dagens comfy one

Sko fra Vagabond, Veske fra Jocasi London og cardigan fra Cubus
Endelig ferdig på jobb.. har drevet å ryddet på lageret store deler av dagen. Fælt. Da var det bare å spenne av seg de ikke så altfor behagelige skoene og labbe rundt og ta i et tak. Tenkte jeg skulle gjøre meg litt fin for dere, så på det andre bildet droppet jeg totten på hodet slik jeg satt på bussen. Bruker forøvrig en time på bussen hver vei, hver dag, på vei til jobb. At jeg faktisk orker det forstår jeg ikke. Ja, jeg bor på bondelandet. Noen som synes synd i meg?:)

4 kommentarer:

  1. Åh, sier du det :) Hehe. Gikk du på Tanks alle tre årene da eller?

    Fint antrekk forresten :)

    SvarSlett
  2. danke:) gikk det første året på askøy(grufullt) og de to siste på tanks;)har ennå ikke gått opp for meg at jeg ikke skal tilbake. det er litt trist!

    SvarSlett
  3. Er det kaldt hos dere? Det så veldig vamt ut. Men utrolig kul stil, elsker lange cardigans. Selvfølgelig finest med håret ut!

    SvarSlett
  4. Som å se meg selv i speilet, svarte tights med lang grå cardigan er favorittantrekket mitt:)

    SvarSlett