mandag 9. juni 2008

Velkommen til min blogg!


Nå har jeg altså endelig tatt meg tid til å sette meg ned og opprette min egen blogg! Kan dessverre ikke garantere kvaliteten på det som kommer, but I'll give it a try! Jeg tenker at dette hovedsaklig blir en moteblogg, med innslag av litt andre aspekter av mitt liv! Jeg lever i troen av at det vi omringer oss med påvirker humøret og livskvaliteten vår i stor grad. Likeså er hvordan vi kler oss veldig avgjørende for selvfølelsen, og da altså humøret. Vakre omgivelser, skjønne mennesker, god mat og klær du føler deg vel i, gjør noe med tilværelsen. Det skal ikke så mye til for å gjøre hverdagen en smule vakrere!
Noen vil kanskje kalle det forfengelighet. Men ettersom det motsatte av forfengelighet er likegyldighet, vil forfengelighet vinne over likegyldighet på alle områder i livet. I mine øyne.
Jeg er- som mange andre- interessert i mote, men det aller viktigste er likevel at det jeg går med føles rett for meg. Jeg plukker opp trendene jeg liker og blander det med mitt eget grunnprinsipp. Jeg mener at man til en viss grad viser verden hvem man er gjennom hvordan man kler og ter seg.
Husk at trender er noe som folk følger og som forandrer seg, mens stil er noe man har!
Følg med og la deg inspirere!

1 kommentar:

  1. kjempebra, gleder meg til resten av det som kommer...........trenger noen gode tips til sommervesker :)

    SvarSlett