fredag 13. juni 2008

Resultatet av gårsdagens shopping



Blomstrete kjole, topp, shorts og hvite tøysko fra H&M, sølvgladiator sandaler fra Wedins, Bukse fra Diesel (på salg!) og fire cardiganer fra Cubus til pangpris!

Jeg og min stesøster fikk penger til å shoppe i går, siden vi var ferdig med 13 års skolegang. Det gjorde godt! Nå sitter jeg og spiser en oppvarmet kyllingpita fra i går kveld til frokost, før jeg straks stikker på jobb. I dag er det skoleavslutning og jeg skal egentlig jobbe, men har fått fri en god time til å stikke bortom. Se folk for en siste gang.. ganske trist!
Jeg ser et lite solgløtt i dette øyeblikk! fantastisk! Ha en nydelig dag:)

2 kommentarer:

  1. Hei! Så kjekt at du besøker bloggen min:) Jeg synes du har en fantastisk blogg med tanke på at du er helt ny som blogger. Min blogg var helt drit de første månedene:P
    Jepp, du hadde nesten rett! Det er en kjole, men det er ikke den som du kjøpte. Men jeg har den også:) Fra Gina Tricot sant?
    xX

    SvarSlett
  2. mye for pengene......kjolen er nydelig

    SvarSlett