mandag 16. juni 2008

Hvor er sommeren blitt av?

Det var riktignok litt sol i dag, men ikke særlig varmt! Vi skal vel kanskje være glad for det vi får av tørre solperioder her i Bergen, men jeg tolererer det ikke hvis dette var alt vi fikk. Ingenting er vakrere enn Norge om sommeren.. Føler vi er på vår-stadiet igjen. Jeg drar heldigvis til Magaluf på fredag, skal ikke klage! Er så deilig å kunne gå med sommerklær uten å måtte trosse været.. her er mine stikkord for denne sommeren:
Gladiatorsandaler + havaianas
Jeansshorts
Fletter i håret
Pilotbriller
Blomstermønster
Florlette hvite kjoler
Løse skjorter i alle varianter
Store armbånd/ringer
Sukkertøyfarger (spesielt mintgrønn og GULT er fint til solbrun hud)
Lyse hullete jeans
Neglelakk i sølv og knallfarger
Hempsmykker (ja, jeg vet det er blitt en fjortistrend, men jeg har sverget til disse lenge, og gir ikke slipp!)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar