tirsdag 10. juni 2008

Dagens antrekk


Bukse fra Tiger, Veske fra Bianco og resten fra H&M

Dagens antrekk for de som er interessert. Beklager inderlig mine dustete poser, men sånn ble det dessverre bare, hehe. Skulle prøve å work it med den blå skjorten uten at det ble for bertete, usikker på om jeg klarte det. Prøvde å dra buksen litt høyt opp, noe som resulterte i mega- hofter, men jeg lot det gå for denne gang;) Øredobbene kom jeg på at jeg hadde glemt rett før jeg gikk ut døren, så de ble ikke med på bildene stakkars.

Nå spiser jeg herlig fruktsalat med yoghurt mens jeg venter på min høyt verdsatte venninne Susanne. Har tent vaniljelys på rommet og skrudd opp varmekablene siden det regner ute. Musikk, varme, mat og levende lys er kos på en mørk sommerkveld!

1 kommentar:

  1. Ååh veldig lekkert! Skal prøve og ikke kommentere på alle poster, men kunne ikke dy meg;)stå på!

    SvarSlett